Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Ansökan Hunter [Declined]

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Tianarra
Guest




Ansökan Hunter  [Declined] Empty
PostSubject: Ansökan Hunter [Declined]   Ansökan Hunter  [Declined] Icon_minitimeSun Nov 04, 2007 6:27 am

Namn:
Mitt namn är Per Jonsson, ingame heter jag Tianarra

Ålder:
jag är 17 år.

Level:
70

Class:
Hunter

Erfarenhet i instance:
Jag har nyss dingat 70 så jag har inte hunnit spela så mycket instance på 70 men jag har levlat en mage från 62 till 70 åt en kompis och fixat massa epix till den så jag har mycket wow-erfarenhet

/Played:
19 dagar

Proffesions
Skinning till 263, gick om mina proffesions i level runt level 40 så jag har inte orkat ta upp det men ska göra det nu när jag är level 70. Hade även Leather working men den tog jag bort för jag tyckte det var så segt. Tänkte satsa på enchanting men lade ner det projektet också =)

Lite om dig själv: Jag skulle beskriva mig själv som en mycket trevlig och glad person som inte tvekar en sekund på att hjälpa en medspelare, har utmärkt humor, bra tålamod och som sagt extremt lång wow erfarenhet.

Varför Excessum?:
Jag valde att skriva denna ansökan för jag har IRL kompisar i Excessum och har inte hört ett enda klagomål om guildet. Tycker även att det är en seriös och bra guild med mycket bra erfarenhet, precis det jag letar efter.

Vad har du att erbjuda oss?:
Jag kan erbjuda er många timmars Raidande, humor, tålamod och framförallt seriöst spelande.

Armory link:


Dag/tid i veckan du kan spela?:
I princip när som hellst på veckan fast någon dag skulle jag faktist vilja ägna åt skolan, flickvännen och kanske något annat nöje Smile

Kommer du vara förbered på raid? "pots osv":
Ja, det är en självklarhet

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem?:
Zizze, Arin, Crówly

Andra guilder?/och varför lämna du dom?:
Jag har precis flyttat karaktären från Haomarush EU till Trollbane så jag har inte precis varit med i någon guild som varit inriktat på just Raid osv.

Extra som vi borde veta om dig?:
Jag har ingen riktigt bra gear ännu men någon fin del har jag vell. Men jag kommer behöva spela lite Karazhan Medmera för att komma i takt med er andra väl gearade spelare.
Back to top Go down
Zizze




Posts : 3
Join date : 2007-10-29

Ansökan Hunter  [Declined] Empty
PostSubject: Fin apply! u got ma vote m8 :D   Ansökan Hunter  [Declined] Icon_minitimeSun Nov 04, 2007 6:33 am

Väldigt fin ansöken där Per! Smile
Vet att du har mkt erfarenhet i wowet och en utmärkt spelare.
du har humor, och tålamod.

ditt gear e ju inte de bästa men med lite hjälp i instancer och i raider så ska ju de ordna sej snabbt =)

Jag röstar för dej! Lycka till
Back to top Go down
.maxxad.

.maxxad.


Posts : 8
Join date : 2007-10-22

Ansökan Hunter  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Ansökan Hunter [Declined]   Ansökan Hunter  [Declined] Icon_minitimeSun Nov 04, 2007 7:33 am

Declined

Orsak:Fullt på hunters för tillfället, MEN skaffa lite bättre gear och gör en ny apply, lycka till
Back to top Go down
Zimmeh




Posts : 12
Join date : 2007-10-24
Age : 32
Location : Södertälje

Ansökan Hunter  [Declined] Empty
PostSubject: ZImmeh   Ansökan Hunter  [Declined] Icon_minitimeSun Nov 04, 2007 8:47 pm

Det där tycker jag är en Bra apply!
Back to top Go down
Sponsored content





Ansökan Hunter  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Ansökan Hunter [Declined]   Ansökan Hunter  [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Ansökan Hunter [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hunter [Declined]
» 70 Hunter [Declined]
» APPLY HUNTER [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: