Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Hunter [Declined]

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Enock
Guest




Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 12:17 am

Namn Enock

Ålder 17

Level 70

Class Hunter

Erfarenhet i instance Har raidat mkt innan kan hela kara lite gruul använder mina alchemist egenskaper för att förbättra raiden varje run

/Played 50 inte min main men har lagt ner den så nu lirar jag bara på denna

Proffesions 375 herbalism 370 alchemist

Lite om dig själv Jag är en positiv kille som inte tappar humöret om man wipar 100 gånger istället peppar jag andra om mer focus men inget whine.

Varför Excessum? några av mina kompisar IRL har joinat guilden har hört mkt possitivt om den. Några från min gamla guild har också joinat vilket är bra. guild lös pga guild splittring

Vad har du att erbjuda oss? Ett gott humör mkt speltid oändligt med potions och focus på raiderna

Armory link

Dag/tid i veckan du kan spela? Nästan alltid även om de e självaste julafton. Very Happy

Kommer du vara förbered på raid? "pots osv" Ja går inn minst en timma innan raid för at förberedainför runnen

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem? Vöx , Sandlåda , Nerdbuster , Arin.

Andra guilder?/och varför lämna du dom? Pga Guild splittring

Extra som vi borde veta om dig? Har spelat i 2 år har flera chars men lägger ner 99 % av min spel tid på min hunter Very Happy har bra pve kunskaper som pvp. tillfäligt BM speck pga eye of the storm weekend speckar snart om
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 12:27 am

Kommer med svar inom kort.
Back to top Go down
Sandlada

Sandlada


Posts : 3
Join date : 2007-10-22

Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 1:21 am

Känner både Enock Och Kungen Irl väldigt trevliga och hjälpfulla killar som älskar att raida hoppas att ni kommer med I love you
Back to top Go down
Gudfader

Gudfader


Posts : 28
Join date : 2007-10-22

Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 1:38 pm

Jag själv tycker vi har för många hunters i guilden just nu men om dom är aktiva det är en fråga CL får ta upp, d.v.s Maxxad. Men lycka till.
Back to top Go down
.maxxad.

.maxxad.


Posts : 8
Join date : 2007-10-22

Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 7:21 pm

Declined

Orsak: För många hunters,tyvärr
Back to top Go down
Sponsored content





Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Hunter [Declined]   Hunter [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hunter [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 70 Hunter [Declined]
» APPLY HUNTER [Declined]
» 70 MS warrior [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: