Namn:Simon Andersson
Ålder:16
Level:70
Class:Rogue
Erfarenhet i instance:Har gjort lite kara, annars mest PVP hittills
/Played: Typ 54 days men det mesta på 70 då.
Proffesions: Engineering/enchanting 157 enc 258 engi men det kan jag fixa om jag orkar.
Lite om dig själv: Jag är en glad positiv kille som älskar att raida även om jag inte riktigt haft chansen förut men när jag vart i Kara har jag aldrig klantat mig eller leavat.
Varför Excessum?: Min polare är med i Excessum och han säger att ni var riktigt bra i kara och så och då väcktes intresset, sen har jag hört att det bara är mogna spelare i guilden så jag trodde den skulle passa mig.
Vad har du att erbjuda oss?: Bra inställning i raiden och bra Dps ungefär
Armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=ZimmehDag/tid i veckan du kan spela?: På helgerna och typ mellan 18 - 23
Kommer du vara förbered på raid? "pots osv": Jaja, Självklart, säg bara till i god tid så jag hinner fixa.
Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem?: mm, Lillelars
Andra guilder?/och varför lämna du dom?: För länge sen var jag med i ”In hoc signo vinces” men dom började aldrig raida så jag leavade, då bytte jag server till Twisting nether men trivdes inte i nån guild där så jag kom tillbaka till Trollbane
Extra som vi borde veta om dig?: Om ni tittar på armory och ser så har jag lite annan gear också som typ 2 mer par boots och epic ring m.m i bagen