Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 70 Mage (Valdrion) [Declined]

Go down 
+2
Increative
Derude
6 posters
AuthorMessage
Valdrion
Guest




70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 7:38 pm

Namn:
John

Ålder:
18

Level:
70

Class:
Mage

Erfarenhet i instance:
Massor

/Played:
34 Dagar, 22 timmar och 23 min.. :S

Proffesions
Tailoring 375 / Enchanting 365

Lite om dig själv:
Glad, hjälpsam, och motiverad när det gäller Smile

Varför Excessum?:
Misstänker att det är ett guild som passar mina raiding tider bättre om dom större pluss att jag har kompisar som redan är med och de säger att allt fungerar bra Smile

Vad har du att erbjuda oss?:
Massor av kraft Wink

Armory link:


Dag/tid i veckan du kan spela?:
Jag kan spela igentligen dom flesta dagarna. Runt klockan 18.00 är vell en bra tid att börja lira på Smile Då borde man vara klar med läxor och annat skit Smile

Kommer du vara förbered på raid? "pots osv":
Självklart är man förbered om man ska raida. Jag menar det finns inte många ställen att handla pots på i en instans Wink

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem?:
Arin, ZizzE, Airamm, Gozzan och Crówly.. Vet inte om det är någon mer av kompisarna som joinat nu på sissta Smile

Andra guilder?/och varför lämna du dom?:
Jag har varit med i en massa guilder men oftats så har det varit oseriöst och man har tröttnat. Sissta guilden "NEO" var bra, anledningen till att jag lämnade neo var för att jag inte orkade raida 6 dagar i veckan varje kväll.

Extra som vi borde veta om dig?:
Hmm, vet inte Smile Kanske att jag kan raida 2-3 dagar i veckan. Beror på skola osv Smile

Är det något jag missat så säg bara till, jag fixar allt Wink

PS. Andledningen till att jag svarar på frågorna så punktilgt är för att jag har lite bråttom Wink Hoppas ni har överseende
Back to top Go down
Derude




Posts : 7
Join date : 2007-10-25

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 7:41 pm

Very Happy Du verkar mkt bra, du har väl vart med oss i karazhan någon gång tidigare?

Hoppas på dig,
GL!
Back to top Go down
Valdrion
Guest




70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Jao, de har jag =)   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 8:22 pm

Hej på er. Jo jag har varit med i kara på netherspite. Em, jag såg att min armory länk inte kom med men sök bara på "Valdrion" på EU armoryn.. Många gör misstag där Wink.. Jag vet inte om jag behövde nämna någonting om +dmg, hit raiting osv men om det är jätte viktigt så skriv det bara här så linkar jag Smile tack
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 8:35 pm

Quote :
Kanske att jag kan raida 2-3 dagar i veckan.

Dock inte jag som bestämer över mages, det får magearn sköta
Back to top Go down
Moonstruck.




Posts : 14
Join date : 2007-10-29

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeWed Nov 07, 2007 10:16 pm

Älskar ditt namn! xD Heter John själv. iallafall hoppas du kommer in, Vi behöver mages.

Lycka till
// Moonstruck
Back to top Go down
Chrisse
Guest




70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Hej Joa :)   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeThu Nov 08, 2007 1:26 am

Hoppas verkligen du kommer in Smile då jefflar får vi en fin dps Very Happy puss
Back to top Go down
Vox




Posts : 3
Join date : 2007-10-21

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeThu Nov 08, 2007 2:25 am

Valdrion gör imba dps, raidade med han i Ultimate. Trevlig jäkel också. Magearn gör mig inte besviken.
Back to top Go down
Magearn
Class Leader
Magearn


Posts : 21
Join date : 2007-07-29

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeThu Nov 08, 2007 10:05 am

Increative wrote:
Quote :
Kanske att jag kan raida 2-3 dagar i veckan.

Dock inte jag som bestämer över mages, det får magearn sköta

Tänker som Increative säger. Du kan inte raida så ofta. Men eftersom vi behöver en mage och det verkar jäddrans svårt o få tag i en svensk sådan så ska jag invita dig som Trial. Men dock kan jag inte lova dig en member rank på lång sickt beroende på hur mycket du raidar. Men vi får hoppas att det är lungt i din skola och att du kan komma lite på helgerna så ser jag inte detta som något problem. Du verkar vara en trevlig och duktig snubbe så Very Happy
Whispra Increative eller någon officer så ger dom dig en invite.

Lycka till //Magearn the mage:)
Back to top Go down
http://morsul.forumsmotion.com
Frebo




Posts : 4
Join date : 2007-11-06

70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitimeThu Nov 08, 2007 12:40 pm

Du har bra gear, hoppas du kommer med och kan raida med oss så mycket som möjligt

Lycka till

/Blatten
Back to top Go down
Sponsored content





70 Mage (Valdrion) [Declined] Empty
PostSubject: Re: 70 Mage (Valdrion) [Declined]   70 Mage (Valdrion) [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
70 Mage (Valdrion) [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ploun 70 mage [Declined]
» 70 Mage, Hawen [Trial]
» mage - Airamm [Trial]
» Chath - 70 Hunter [ Trial Failed]
» Senox - 70 rogue [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: