Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Powha [Declined]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Powah
Guest




Powha [Declined] Empty
PostSubject: Powha [Declined]   Powha [Declined] Icon_minitimeTue Oct 30, 2007 7:17 pm

Ålder:16 år

Level:70

Class: Rogue

Erfarenhet i instance: Jag har gjort nästan hela Karazhan, Hela ZG, Bit av MC, BWL, Sen har jag självklart gjort typ alla vanliga instances, har också gjort hela Botanica och Arcatraz, Mech.

/Played: Har spelat i 37 dagar, och 10 dagar i lvl 70.
Proffesions: respeccade för 2 dagar sedan, är LW och Skinning

Lite om dig själv: Jag spelar ishockey 3 eller 4 ggr i veckan, träningarna börjar 16:00 till 17:30, kommer hem innan 18:00.

Varför Excessum?: Jag har träffat några från guilden och dom verkar väldigt trevliga.

Vad har du att erbjuda oss?: Bra inställning i raids, och självklart mycket damage =) glatt humör också.

Armory link:

Dag/tid i veckan du kan spela?: Jag slutar skolan varje dag runt 15:00, så kan vara online därifrån till ungefär 22-23:30

Kommer du vara förbered på raid? "pots osv": Självklart!

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem?: Zimmeh tycker att jag är trevlig och tycker jag verkar social.

Andra guilder?/och varför lämna du dom?: Jag Transferade denna gubbe hit till Trollbane i Måndags, sedan dess har jag inte varit med i någon annan guild här, Men denna gubbe var på Xavius innan, Då var jag med i guilden ObsElite, vi körde Kara Varje natt. Som jag var med i.

Extra som vi borde veta om dig?: Kan ibland bara sitta till 22:00-22:30 på vardagar, bror på. Men på helger , hela natten.

//Powah
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

Powha [Declined] Empty
PostSubject: Re: Powha [Declined]   Powha [Declined] Icon_minitimeWed Oct 31, 2007 1:40 am

Ca tider duger inte för oss. vi vill att du e kvar till RL säger att raiden e över. deta är oftast 23,00. Kan du det?
Back to top Go down
Moonstruck.




Posts : 14
Join date : 2007-10-29

Powha [Declined] Empty
PostSubject: Re: Powha [Declined]   Powha [Declined] Icon_minitimeWed Oct 31, 2007 5:33 pm

Vi är fulla på Rogues för tillfället tror jag.
Men det är inte jag som avgör om du kommer in eller inte.

Lycka till!

// Moonstruck
Back to top Go down
Sponsored content





Powha [Declined] Empty
PostSubject: Re: Powha [Declined]   Powha [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Powha [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Chath - 70 Hunter [ Trial Failed]
» Senox - 70 rogue [Declined]
» 70 Hunter [Declined]
» 70 Rogue ( Apply ) [Declined]
» 70 MS warrior [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: