Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Zimmeh, 70 rogue [Trial]

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Zimmeh




Posts : 12
Join date : 2007-10-24
Age : 32
Location : Södertälje

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 11:41 pm

Namn:Simon Andersson

Ålder:16

Level:70

Class:Rogue

Erfarenhet i instance:Har gjort lite kara, annars mest PVP hittills

/Played: Typ 54 days men det mesta på 70 då.

Proffesions: Engineering/enchanting 157 enc 258 engi men det kan jag fixa om jag orkar.

Lite om dig själv: Jag är en glad positiv kille som älskar att raida även om jag inte riktigt haft chansen förut men när jag vart i Kara har jag aldrig klantat mig eller leavat.

Varför Excessum?: Min polare är med i Excessum och han säger att ni var riktigt bra i kara och så och då väcktes intresset, sen har jag hört att det bara är mogna spelare i guilden så jag trodde den skulle passa mig.

Vad har du att erbjuda oss?: Bra inställning i raiden och bra Dps ungefär

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Zimmeh

Dag/tid i veckan du kan spela?: På helgerna och typ mellan 18 - 23

Kommer du vara förbered på raid? "pots osv": Jaja, Självklart, säg bara till i god tid så jag hinner fixa.

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem?: mm, Lillelars

Andra guilder?/och varför lämna du dom?: För länge sen var jag med i ”In hoc signo vinces” men dom började aldrig raida så jag leavade, då bytte jag server till Twisting nether men trivdes inte i nån guild där så jag kom tillbaka till Trollbane

Extra som vi borde veta om dig?: Om ni tittar på armory och ser så har jag lite annan gear också som typ 2 mer par boots och epic ring m.m i bagen
Back to top Go down
Lillelars




Posts : 7
Join date : 2007-10-22

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Lillelars   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 11:55 pm

Riktigt skön kille. Tar raid och instancer på väldigt stor allvar. Har lirat med han på Twisting nether också. IRL polare. Jag håller tummarna på att han kommer med Smile
Back to top Go down
Gudfader

Gudfader


Posts : 28
Join date : 2007-10-22

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 3:46 pm

"Dag/tid i veckan du kan spela?: På helgerna och typ mellan 18 - 23"


Så du kan bara spela på helgerna?
Back to top Go down
Zimmeh




Posts : 12
Join date : 2007-10-24
Age : 32
Location : Södertälje

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 3:59 pm

På helgerna kan jag nästan hela tiden och på dom flesta vardagar kl 18.00 - 23.00 Men inte onsdag har innebandy med Lillelars då
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 4:11 pm

1 Fråga: Hur många dagar i veckan kan du spela till 100%?
Back to top Go down
Zimmeh




Posts : 12
Join date : 2007-10-24
Age : 32
Location : Södertälje

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 4:14 pm

Måndag, Tisdag,torsdag, fredag och helger.
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitimeThu Oct 25, 2007 4:20 pm

Trial period beviljad

/w mig eller en officer i guilden för en invite.
Back to top Go down
Sponsored content





Zimmeh, 70 rogue [Trial] Empty
PostSubject: Re: Zimmeh, 70 rogue [Trial]   Zimmeh, 70 rogue [Trial] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Zimmeh, 70 rogue [Trial]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rogue - [Trial]
» Rogue Linnea [Trial]
» 70 Rogue ( Apply ) [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: