Excessum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Excessum

Excessum is a PvE guild on the Alliance side of Trollbane
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Kungclaes [Trial]

Go down 
3 posters
AuthorMessage
kungclae
Guest




Kungclaes [Trial] Empty
PostSubject: Kungclaes [Trial]   Kungclaes [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 12:03 am

Namn Marcus Landgren (kungclaes in game)

Ålder 16

Level 70

Class Warrior ( pvp atm men är villig att specca om )

erfarenhet: jag har lirat wow sedan de släpptes och har spelat warrior sedan dess kan min klass mycket väl, kan hela kara/gruul/mag och några bossar i ssc ( lär mej fort annars )

/Played 86dagar

Proffesions 375bs/375mining

Lite om dig själv: Jag kommer från onsala en bit utanför gteborg, lirar mycket wow och nu vill jag raida mera och ha kul med gänget i excessum

Varför Excessum? Har hört att det kommer bli en serriöst guild och det lät toppen, mycket för att mina vänner spelar där med (zizze,arin, jozzan,sandlåda bland annat)

Vad har du att erbjuda oss? ja, allt jag har. Vet hur man ska tanka osv. och självklart ha kul med er

Armory link

Dag/tid i veckan du kan spela? nästan alltid
Kommer du vara förbered på raid? "pots osv" Ja, jag kommer tanka upp med pots och är villig att farma pots innan raids

Är det nån i guilden som kan recommendera dig?/ vem? zizze och arin etc,

Andra guilder?/och varför lämna du dom? jag länade jusst ultimate, guilden fungerade inte och s bytte mina vänner, spelade i JaD innan med men var sugen på en svensk guild

Extra som vi borde veta om dig? Nej inget spec tror jag.

MvH .. klasse.
Back to top Go down
Increative
Guild Master
Increative


Posts : 55
Join date : 2007-10-21
Age : 34

Kungclaes [Trial] Empty
PostSubject: Re: Kungclaes [Trial]   Kungclaes [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 12:20 am

Det bästa jag vet är att läsa en bra och välgjort apply, då vet jag att du är en seriös spelare och det blir mycket lättare för oss att ge dig en trial period.

Skönt att se, Warrior CL kommer att titta på det, du h ar tummen upp från mig. Cool
Back to top Go down
Arin

Arin


Posts : 4
Join date : 2007-10-22

Kungclaes [Trial] Empty
PostSubject: Re: Kungclaes [Trial]   Kungclaes [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 12:53 am

Har spelat med både kungclase och enock, två toppen killar som vet hur man lirar sin klass.
Hoppas ni kommer med<3
Back to top Go down
Vox




Posts : 3
Join date : 2007-10-21

Kungclaes [Trial] Empty
PostSubject: smek   Kungclaes [Trial] Icon_minitimeWed Oct 24, 2007 6:22 pm

Han ska vi ha! Han känner mig också men han skiter i mig så han skrev inte mitt namn på folk som kan rekommendera han.
Back to top Go down
Sponsored content





Kungclaes [Trial] Empty
PostSubject: Re: Kungclaes [Trial]   Kungclaes [Trial] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Kungclaes [Trial]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Apply [Trial]
» Rogue - [Trial]
» Zabbz [Trial]
» Hunter- Gozzan [Trial]
» mage - Airamm [Trial]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Excessum :: Öppet Forum :: Ansökan-
Jump to: